رالی بیت کوین و انتظارات تریدرها

خلاصه مطلب:

جاستین بنت، تحلیلگر کهنه کار ارزهای دیجیتال، دیروز تحلیل جالبی در رابطه با آینده بازار و بیت کوین ارائه داده کرده است.

جاستین بنت، به 100900 دنبال کننده توییتر خود می گوید که بیت کوین احتمالاً پس از بازیابی سطح حمایت کلیدی، به طور موقت پایین آمده است؛ او رشدی فراتراز انتظارات را برای (BTC) پیش بینی کرده:

“اگر BTC بتواند امروز 28800 دلار را پس بگیرد، شانس خوبی وجود دارد که کریپتو به پایین ترین سطح خود رسیده باشد؛ مانند فروش، رالی امداد احتمالا فراتر از بسیاری از انتظارات خواهد بود.”

این تحلیلگر ارزهای دیجیتال همچنین نمودار تسلط USDT (USDT.D) را زیر نظر دارد؛ شاخصی که ارزش تتر استیبل کوین (USDT) را نسبت به ارزش بازار همه دارایی های کریپتو دنبال می کند.

افزایش ارزش USDT.D نشان می دهد که معامله گران دارایی های رمزنگاری خود را برای ذخیره سرمایه خود در Tether می فروشند. در همین حال، یک نمودار اصلاحی USDT.D نشان می دهد که معامله گران در حال به خطر انداختن Tether خود و خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستند. بنت در این باره نیز می گوید که USDT.D برای اصلاح عمیق آماده است زیرا در الگوی فرسودگی روند معامله می شود:

“USDT.D با یک گوه صعودی گسترده گسترده (الگوی خستگی). این شکستن پایین تر، افزایش تسکین ارز دیجیتال است، زیرا به طور معکوس به سمت بیت کوین حرکت می کند. هدف 20 درصد کمتر است، که تقریباً به معنای 20 درصد بیشتر برای BTC از سطوح فعلی است.”

او همچنین اضافه می کند که عقب نشینی 20 درصدی در نمودار USDT.D می تواند بیت کوین را «تقریباً» بین 35000 تا 36000 دلار افزایش دهد. این استراتژیست ارزهای دیجیتال همچنین به دنبال کنندگان خود یادآوری می کند که حتی اگر بیت کوین نزولی به نظر برسد، بازار اغلب فرصت هایی را برای جهش های قوی فراهم می کند:

“ما در نقطه‌ای در روند نزولی هستیم که بسیاری احساس می‌کنند بیت کوین دیگر هرگز افزایش نخواهد یافت. این یک ناامیدی کامل است؛ درصورتیکه زمان خوبی برای خرید است. حتی بازارهای نزولی نیز در خطوط مستقیم حرکت نمی کنند.”

  • در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 30150 دلار تغییر می کند.