خرید گوچی با بیت کوین

خلاصه مطلب:

برند لوکس گوچی اعلام کرده است که پرداخت‌ با ارز دیجیتال را می‌پذیرد.

برند گوچی اعلام کرده که بصورت آزمایشی، شرایط خرید محصولات خود را برای علاقمندان به بیت کوین و فضای کریپتو فراهم کرده است.

آمریکا، اولین زمین بازی گوچی دیجیتال!

در این پروژه که فعلا بصورت آزمایشی و تنها در چند ایالت آمریکا انجام می شود، مشتریان می‌توانند از اواخر ماه مه در مکان‌هایی در نیویورک، لس آنجلس، میامی، آتلانتا و لاس وگاس با ارز دیجیتال پرداخت کنند. گفته شده تابستان امسال، این برنامه به شبکه کامل آمریکای شمالی گوچی گسترش خواهد یافت.

مشتریان به زودی می توانند هزینه خرید خود را با بیش از 10 ارز دیجیتال، از جمله سکه های شناخته شده مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و 5 استیبل کوین (GUSD، USDC، USDP، DAI و BUSD) پرداخت کنند.البته پرداخت از طریق ارزهای رمزنگاری خاص دیگری مانند Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) امکانپذیر است.

گوچی؛ اولین برند کریپتویی

گوچی اولین برند لوکس دیجیتال است که چند وقتی از فعالیتش در حوزه دیجیتال می گذرد؛ این اولین تلاش این برند به دنیای ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال نیست. در ماه مارس، Gucci اولین فروشگاه Gucci Vault اش را معرفی کرد؛ یک فروشگاه دیجیتالی که نشان‌دهنده «حضور گوچی در متاورس» است، که قصد دارد از آن برای فروش دارایی‌های دیجیتال در کنار لباس‌های واقعی استفاده کند.

NFT ها در پروژه گوچی چه جایگاهی دارند؟

این برند همچنین NFT ها را با همکاری بازیگران اصلی دنیای NFT مانند Bored Ape Yacht Club و Cool Cats منتشر کرده است. یک NFT فهرست شده در فروشگاه NFT گوچی در OpenSea با 420.69 ETH، معادل بیش از 1 میلیون دلار فهرست شده است.

2 1 رای
امتیاز شما به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها